Agencja marketingowa w Krakowie

Wybór odpowiedniej agencji marketingowej to niełatwe zadanie. O ile w mniejszych miejscowościach największą przeszkodą jest zwykle mała dostępność usług tego typu, tak w przypadku polskich metropolii problemem jest zazwyczaj jakość oferowanych działań. Na rynku nie brakuje bowiem amatorów, którzy kreują się na specjalistów, lecz ich wiedza nie jest poparta żadnym doświadczeniem. Jakie są cechy dobrej agencji marketingowej? Które agencje reklamowe w Krakowie są warte uwagi?

          Transparentność marki

Profesjonalne agencje marketingowe cechują się dużą transparentnością działań. Warto zajrzeć na stronę internetową marki, aby zobaczyć, czy firma wskazuje, gdzie ma swoją siedzibę, z jakimi klientami współpracuje oraz jakie ma doświadczenie. Ważne są także opinie, jakie pojawiają się o danej agencji w internecie. Pamiętajmy, że każda strategia marketingowa wymaga czasu, dlatego warto dobrze przemyśleć wybór agencji. Nie chcemy przecież przepalać pieniędzy w początkowej fazie projektu, aby później szukać pomocy gdzieś indziej. Współpracując z jedną marką, możemy stworzyć spójną komunikację promocyjną.

Kompleksowa obsługa klienta

Każdy przedsiębiorca wie, ile energii pochłania prowadzenie własnego biznesu. Bieżąca obsługa zamówień, utrzymanie pozytywnych relacji z klientami czy rozwój bazy produkcyjnej to ogromne wyzwanie. Z tego powodu warto nawiązywać współpracę z agencjami, oferującymi jak najszerszy zakres usług. Wówczas przechodząc do promocji nowej kolekcji w naszym sklepie internetowym, nie musimy wykonywać kilkunastu telefonów do specjalistów odpowiedzialnych za konkretny dział promocji. Wystarczy jedno połączenie do naszego opiekuna klienta.

Jakie usługi powinna oferować dobra agencja marketingu internetowego? Przede wszystkim powinna wspierać nasze działania w zakresie komunikacji w social-mediach oraz koordynować projekty Google Ads. W wielu branżach są to dwa najważniejsze źródła dochodu marek. Dobrze także, aby firma oferowała usługi z zakresu projektowania stron internetowych, optymalizacji sklepów online czy pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Zwróćmy także uwagę, czy agencja oferuje usługi z zakresu foto-video. Niezależnie od tego, czy planujemy ruszyć z kampanią w YouTube czy tylko potrzebujemy sesji produktowej – taka współpraca zapewni nam zaplecze techniczne do realizacji tych zadań.

Postaw na jakość – wybierz 3-A

Jedną z krakowskich agencji marketingowych oferujących kompleksowy zakres usług promocyjnych jest 3-A. Marka ta może pochwalić się m.in. współpracą z Uniwersytetem Jagiellońskim, a przy tym cieszy się naprawdę dobrymi opiniami w internecie. Specjaliści pracujący w agencji marketingowej 3-A na co dzień zajmują się skomplikowanymi kampaniami Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych, brandingiem marek, copywritingiem czy optymalizacją sklepów online.

Niezależnie od tego, czy chcemy skupić się na sprzedaży produktów w aplikacji mobilnej, komunikacji z klientami za pomocą social-mediów czy realizacji filmów promocyjnych, agencja 3-A oferuje kompleksowe wsparcie w szeroko rozumianym marketingu. To doskonałym wybór zarówno dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w biznesie, jak i marek, które są na rynku już od wielu lat i chcą rozszerzyć swoją działalność.