Poznaj bliżej świat reklam display

Reklama display to treść promocyjna. Występuje w formie graficznej. Można ją zobaczyć na stronach internetowych. Użytkownik internetu może natknąć się na nią praktycznie wszędzie. Celem kampanii display jest przyciągnięcie odbiorców oraz skłonienie ich do podjęcia danego działania.

Jakie można wyróżnić formy reklamy display?

Do form reklam display można zaliczyć:

  • reklamy graficzne,
  • banery reklamowe,
  • rich media,
  • reklamy pełnoekranowe,
  • reklamy wideo,
  • elastyczne reklamy displayowe,
  • reklamy natywne.

Co sprawia, że warto inwestować w kampanie display?

Kampanie display pozwalają na wykreowanie pozytywnego wizerunku marki. Dzięki czemu staje się ona bardziej rozpoznawalna wśród konsumentów. Warto zainwestować w kampanię display z tego prostego względu, iż przynosi ona zyski. Dużym atutem jest to, że możesz sobie wybrać dowolną jej formę, a jest ich wiele.

Jak wygląda tworzenie elastycznych reklam displayowych?

Musisz sobie uświadomić, że tworzenie elastycznych reklam display, częściowo jest zautomatyzowane. Konieczne jest jednak wymyślenie tekstu reklamy, a także dołączenie do niego obrazu oraz loga.

Poznaj wymagania, które dotyczą reklam display

Masz w planach przygotowanie kampanii display? Istotne jest to, aby pamiętać o stosowaniu się do zasad Google Ads, gdy tworzysz reklamę. Pierwszą linią jej tekstu jest krótki nagłówek. Powinien on składać się z 30 znaków. Dłuższy musi mieć 90 znaków. Gdy decydujesz się np. na kwadratowy obraz, koniecznie musi on mieć proporcje 1:1, a minimalny rozmiar powinien wynosić 300 × 300. Logo może być, ale nie musi. Jednak warto zdecydować się je dodać, ponieważ to wyróżni Twoją reklamę.

Dlaczego warto przeprowadzać kampanie display?

Dużym atutem reklam display jest to, że mają wiele rozmiarów i kształtów. W tym temacie trzeba też wspomnieć o tym, że konwersje, wyświetlenia, kliknięcia mogą być śledzone w Google Ads. Możesz też kierować reklamy do konkretnych odbiorców.

Jakie elementy należy wziąć pod uwagę, gdy planujesz grupę docelową?

Podczas gdy tworzysz kampanię display, trzeba wziąć pod uwagę odbiorców. Dlatego też, gdy planujesz grupę docelową, przyjrzyj się takim elementom jak np. targetowanie demograficzne, słowa kluczowe, witryny docelowe, targetowanie tematyczne, remarketing, targetowanie na zainteresowania, witryny docelowe. Pamiętaj, że starannie dopracowana kampania display, przyniesie piorunujące efekty. Warto ją przeprowadzać, ponieważ dostosowuje się ona każdego miejsca w sieci reklamowej. Świadomość Twojej marki wzrośnie w szybkim tempie.

Jeżeli chcesz przeprowadzić skuteczną kampanię marketingową dla swojej firmy, zapoznaj się z ofertą agencji marketingowej TwoGecko.